trött-tjej-94

Jag är helt slutkörd. Även fast jag sov länge idag är jag tröttare än tröttast. Helt sjukt. Kanske för att jag vänt lite på dygnet igen?
igår var jag ju på dagisåterträff eller vad man ska kalla det. Det var inte dom kidsen jag gick med men det  var några lärare och dom som startade dagiset som där. Det var väl ganska kul. Kände mig lite vilsen mellan alla vuxna men men. Stannade dock inte hela kvällen så jag missade filmen dom visade. Hade varit kul att se.
I alla fall. Har en riktigt slappardag idag. Känner att halsen bränner också. Vill inte bli sjuk nu. Helt fel tid för det. Usch!
Imorgon börjar skolan igen då. Eller för mig och Emma när resten av packet är på prao. Det blir nog riktigt bra det där. Skönt också att det inte blir riktigt lektioner utan bara göra som man vill schema.

Känner att det här blir ett ritkigt suddigt inlägg.

Men nu ska jag dricka oboy med grädde och titta på film!
/MARRE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test