myskväll @ my place

Hallå där!
Nu har jag och mina flicks haft en liten tjejmiddag här hos mig. Det blev tacos till middag med ett paket cookie dough till efterrätt. Jättegott! Nu kollar vi på singing bee. Eller jag sitter mest vid datorn. Så himla skönt att bara kunna slappa lite. Det var ett tag sen det bara va vi också det är riktigt kul! Lägger in lite biler från min och Emmas skolvecka senare också.

Imorgon kommer våra utbytesstudenter. Eller våra. haha! Jag ska inte ha någon hemma hos mig, men Alice ska. Förra årets var verkligen dåliga på engelska så jag hoppas att årets kanske förstår mig mer. 


Nu ska jag murra i soffan med my homies! <3 
/ MARIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test