marias prao dag 3

Jag orkar inte mer!
Jag lägger av asså. Elgiganten är ingenting för mig. Saken är den att vi gör ingenting men får ändå inte gå. Vi måste gå runt och få det se ut som om vi gör någonting. Det är riktigt riktigt riktigt segt. Även fast vi har varandra så orkar man inte!
Så jag och Emma har nu beslutat att vi ska ge upp. Om det funkar för skolan så ska vi vara där någon timme om dagen och jobba ikapp. Och om skolan mot all förmodan säger nej till denna fantastiska deal dör jag.
Men vår mentor och läraren som håller i praon sa att det vi hade riktigt bra skäl till få komma till skolan och att det borde gå. Tack! Tack! Tack!
Trodde aldrig jag skulle kunna bli så glad över att få gå i skolan, men oj vilken lättnad. Vi kommer inte ha vanliga lektioner men vi kommer jobba ikapp där vi ligger efter. Vilket jag tror passar mig bättre än vanlig skola så jag är helnöjd.

Nu ska jag duscha av mig all elgiganten. Ciao!


Kommentarer
Postat av: frida Westergård

käraste vänner! Vad trist att det blev så!

Kan ni inte komma förbi och fika på Himmelska idag? Nu när inte våra arbetstider krockar. Om ni vill alltså :)

Om ni gör det så går ni av vid gärdet och sen ringer ni mig eller Fellan. Jag älskar er!

2008-09-18 @ 08:27:18
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test