Caught By The River

God eftermiddag allihopa.
shit va trött jag är! Helt otroligt. Sov ingenting inatt känns det som. Men som typ börjar praon i morgon så jag har sovmorgon till tio. Gryyymt! Känns lite sådär inför praon faktiskt. Jag vet inte varför. Jag har ju Emma att lalla runt med i två veckor. Btw, vi ska praoa på Elgiganten, på Kungsgatan. Haha, fråga mig inte varför vi valde där. Men det kan nog bli kul. Prislappa lite här och lite där. Vi har ju varnadra om inte annat.

Jag vet att jag inte bloggat på länge! Fötlåt. Men jag kommer på saker att skriva, men när jag väl ska skriva så försvinner de. Hmm, ni förstår kanske.
Maria


Kommentarer
Postat av: frida Westergård

Haha, jag älskar att ni ska praoa på elgiganten. Jag ska verkligen försöka trycka in ett besök där!



Middag ska vi också ha ju!! :D <3

2008-09-14 @ 16:37:44
URL: http://leva.webblogg.se/
Postat av: frida Westergård

Haha, jag älskar att ni ska praoa på elgiganten. Jag ska verkligen försöka trycka in ett besök där!



Middag ska vi också ha ju!! :D <3

2008-09-14 @ 16:38:07
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test