allvarligt talat nu,

*jagvägraråkamedtilllandetpåfredaginlagg*

Som ni kanske förstår ska jag till landet på fredag. Så vår tjejmiddag flickor kan jag inte komma på. Det verkar ganska omöjligt att få stanna hemma den här gången, men tro mig jag försöker! Blir ändå lite glad över att åka bil långt och det därför att vår nya bil kommer på tordag (YAAAY!!). Men ändå. Spanjorerna kommer ju på lördag. Jag vill vara där med dom och träffa dom. Är typ löjligt taggad inför att ha dom här. Vet inte varför för förra årets luktade mest svett och pratade knappt engelska någon av dom men ändå. Det ska bli kul.

Huvudpoängen med inlägget; MAMMA OCH PAPPA, LÅT MIG STANNA HEMMA! JAG FÖLJER MED EN ANNAN GÅNG!
maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test