Spanjackernas sverigevecka är över

HOLA
Idag är det spanjorernas sista kväll här i Sverige. Tråkigt! Även fast jag inte varit med dom hela tiden så tycker jag att det varit en rolig vecka pga. dom. Mycket trevliga personer och helt okej engelska.
Ikväll ska dom ha någon slags avskedsfest för dom. Förmodligen ska jag väl dit och kolla hur dom har det men jag kommer väl inte få vara med för fröken. Hah! Alltid värt ett försök.
Hoppas alla ni har haft en bra vecka! Och spanjorerna...
Just! I förrgår var jag på friends-utbildning med skolans kamratstödjare. Det var faktiskt ganska kul. Vi fick prata massor och göra några övningar. Jag vet inte ritkigt hur dom andra tyckte men jag tycker det var kul att skolan ser till att vi får gå på sånt så vi lär oss vad vi kamratstödjare kan göra för att få någon må lite bättre!

Appråpå ingenting
Grattis Evert! Som fyller år idag!
/ maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test