Mercy?

idag är det orientering. Jag kan inte påstå att jag tycker det roligt eller lätt. Våra gympalärare har försökt lära oss kompass också så att i ska få det lättare, men det kändes bara mer komplicerat. Inte nog med att jag ställer upp på det här, jag ställde klockan på 8 (ska vara borta 9.45) för att jag skulle ta bussen. Blir alltid lika orolig då att jag ska missa den. Men nu har pappa sagt att han kan köra mig dit! Skööööönt. Fast nu har jag ca. 45 min där jag inte har någonting alls att göra.
Vad hände med det fina vädret? Nu blir det ju bara dimmigare och dimmigare. Kommer bli läskigt ute i skogen. Men det är bara följa stigarma,aight?
Maria

dimma dimma dimma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test