lite sjuksnack

Är hemma från skolan idag också. Ligger här i soffan och tittar på Disney Channel. Bästa kanalen någonsin! Eller så är det bara jag som är barnslig.  Älskar Quack Pack. Jag och Mathias tittade alltid på de när vi var små.
Ska nog försöka sova en stund nu för ikväll ska vi till mammas faster som fyller år. Grattis! till henne.
Imorgon blir det nog iväg till skolan igen. Man blir bra rastlös av det här. Men jag vill ju bli frisk.

Alice & Emma! Vill ni ha någonting av vår Mr,Max får ni skynda det går verkligen åt nu när jag bara ligger hemma.
/ Maria


Kommentarer
Postat av: frida Westergård

Vi har kamratstödjarmöte imorgon 8.10 i konferansrummet :D bara så att du vet!



Kommer du, mår du bättre?

Krya på dig, hjärtat!

Love you!

2008-10-14 @ 15:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test