emma is in da house

heej emma här tänkte hoppa in och skriva lite.
skolan var gankska bra . vi ahde vår gympa lektion som jag tyckte var skiit bra jag tror att vår gympa lärare också tyckte det men var ändå tvungen att ge lite kritik för att hon ska visa att det är hon som bestämer.. vi hade showdans så idag så gjorde vi lite grunder och på måndag ska vi göra två koregrafier som jag tror blir skit häftiga vi ska jobba som attans med dom heligen och jag tror att det blir SKIT bra....

och sen idag på engelskan så kollade vi på youtube på folk som klömde finnar.. vem är det5 som lägger upp sånna ekliga videos har dom inge liv liksom lägge rupp en film på en huge pimple dom har i ansiktet. Ja juste vi jobbar ju med ett grupp arbete på engelskan och vi ska redovisai det på onsdag nästa vecka tror jag vi ska göra ett inslag om att missisippi är världens fetaste stat jätte kul men vi har knappt börjat.

jag och min bror är ensamma i kväll och han sa att han skulle laga middag till mej. han hade sagt till sin flickvänn att han skulle laga värta middagen typ pasta med kräft stjärtar ....... men vi ska äta (trumvirvel) pasta med fiskpinna hahha viken gorme middag. men lunchen idag i skolan var ju bara underbar det var kyckling i curry min vår favorit så jävla gott men man måste ha ett kilo salt på  sen när vi kommer dit så finns det kyckling nuggets med och jag som trodde att jag skulle äta minst 3 port men nu fanns det ju kyckling nuggets så det blev dubbelt  upp nästan

vi hade lucia lottning idag och lucian blev (trumvirvel) MARIA  och jag blev reserv hahahhaha grattis till maria som kommer bli världens sötaste lucia...   
jag ska vara tärna vi skulle vara peppar kakor om någon av oss inte blev lucia  och nu blev vi ju båda lucia eller en och en halv för jag är ju rese´rv haah. men jag tänkte då att tärna men jag vill inte läsa en dikt och det vbehöver jag inte heller.

mm men summan av kademumman som alice skulle ha sagt så var det en helt ok dag.. nu ska jag sanrtv äta sen ska jag dansa sen blir det matte för jag och maria har prov i morron

over and out
EMMA

Kommentarer
Postat av: a

TJOHO! vaaa roligt att läsa om din dag babeee<33333

2008-11-20 @ 19:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test