TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT

Hallo, nu har vi kommit hem till mig. Tydligen var vi ensamma hemma. Mamma och pappa kommer väl snart hoppas jag. Jag vågar inte andas om det kommer tjuvar.
Idag har vi städat efter igår. Ganska trist och jobbigt men skinade blev det! Vi tog några pauser i solen också. Mysigt värre!
Nu ska jag och Alice sova här inatt och imorgon ska jag hjälpa mamma med mormor och morfars hus.
Det ska bli grymt varmt imorgon också så jag hoppas få några timmar i solen imorgon också.
Jag är grymt trött nu så jag kommer typ somna medans Alice photoshopar. Poor little baby, helt ensam i natten.

Sov gott!  Maria

Kommentarer
Postat av: Linda

Sov gott!
Snygg bloggdesign du har!

2008-05-10 @ 23:25:32
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test