Testar för första gången publishme

Hejsan allihopa! Det har varit lite tyst här i bloggen ett tag från min sida och jag vill bara klargöra för er att jag är inte död.
De sista veckorna i skolan är oftast jobbigast, och därför är det lite klurigt att hinna med vänner, familj, plugg, jobb SAMT blogg. Ska försöka uppdatera er så gott jag kan iallafall.
Testade att logga in på publishme, och det verkar ju funka helt-ok-bra. Lite svårt att vänja sig vid det här och inte blogg.se bara! Dagen har varit superkort, vi slutade klockan 12! Helt fantastiskt...
Vi slog ihop våra två mattelektioner och voila, så fick vi sluta en hel timme tidigare. Asskönt!
Ikväll ska jag jobba länge, så ni lär nog inte höra någonting från mig men jag ringer säkert Maria och ber henne skriva nån liten hälsning från mig eller nåt:P

Nä, nu ska jag ta tag i So-uppsatsen som ska vara inlämnad imorgon(!)
Kram på er, Alice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test