Starka impulser

Ibland får jag fruktansvärt starka impulser. Som till exempel häromdagen. Jag bara flög upp från sängen och började sminka mig helt crazy! Tror till och med jag har en bild på det.  Sådär såg jag ut, djuriskt eller hur?

image35

Iallafall, idag fick jag också en väldigt stark impuls, jag kände för att måla! Sagt och gjort, jag lånade mammas färger och penslar och började måla på en gammal duk jag har haft i åratal. Men, resultatet blev inte överdrivet bra tyvärr. Men den ska pryda mitt rum iallafall, för ju mer man kollar på den desto mer gillar man den.
Om några år kanske jag till och med tycker att den ser OK ut.

image36

Blivande konstnär? Njaaa, jag tror jag håller mig till något minde estetiskt yrke.
Men kul är det, riktigt jävla kul!

Alice

Kommentarer
Postat av: Frida Westergård

Jag tycker den var skitfin.

2008-05-25 @ 09:08:14
URL: http://leva.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test