Nu skriver säkert maria ett likadant inlägg...

Godmorgon! Nu sitter jag och chillar till lite musik. Idag är det mat som gäller, jag och Maria ska laga lax hemma hos mig. Det kommer bli smaskens! Morgonen har gått rätt segt eftersom jag envisades med att INTE sminka mig, inte duscha eller något annat hygienskt. Eller jo, borsta tänderna ska jag nog göra. Men inget annat.
Fräsch tjej 94? Så egentligen har jag bara gått upp och ätit nesquickpuffar och klätt på mig en helt misslyckad outfit som jag nu ändrar kom jag på. Well well, mer tid till bloggen? Eller?
Tisdag idag, skola. Det funkar väl. So, sv, gruppråd, id, eng, har jag missat något nu?
Ser ICKE fram emot so'n idag för jag ligger läskigt mycket efter. Vi har haft två månader på oss med ett arbete men nu är det bara typ 3-4 veckor kvar! Gah! Jag har tagit det coollugnt, något som jag nu ångrar. Shit!
Nej, nu ska jag plugga so medans jag är vaken.

Alice

Kommentarer
Postat av: Frida Westergård

Jag tycker att du var stenfin idag!!!

2008-05-06 @ 15:09:54
URL: http://leva.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test