Nu lackar jag ur!

Igårkväll satt jag och skrev ett meterlångt inlägg men självklart så ska dator fucka upp sig precis när jag ska posta det! Grymt irriterande! Och nu, när jag sitter och har skrivit ett snarlikt inlägg så går det inte heller att posta!!???
Jag blir tokig! Detta får bli mitt sista försök! Nu sitter jag här hemma och har INGENTING att göra, har precis klätt på mig och sitter och lyssnar på vakna med the voice - knäck ordet. Jag måste medge att jag har nästan ALLTID rätt. Helt sjukt! I can see when somebody is telling the truth.
Det här får bli ett kort inlägg för jag orkar inte sitta här i typ 10 min om det ändå inte kommer gå att posta!

Idag ska jag åka in till stan efter skolan och handla något silvrigt + smink. Efter det ska vi åka till b-Willys och handla läsk och godis inför preel.
NI FÅR INTE GLÖMMA TÄVLINGEN, IKVÄLL UTSES EN VINNARE!

Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test