NACKSPÄRR

Tisdagen är nu över. Dagen har gått riktigt fort så det är skitskönt faktiskt!
På svenskan kom en kille från A Non Smoking Generation. Han var riktigt skön faktiskt. Kunde ha lyssnat på honom hur länge som helst. Och han fick verkligen fram det att rökningen inte bara drabbar en själv. Riktigt kool kille!
Jag har gnällt hela dagen i know. Men jag har så himla ont i nacken/ryggen. Det verkligen värker i hela min baksida. Har gått runt här hemma med en filt runt halsen. Det känns tyvärr inte bättre. Kanske lite zon kan hjälpa?
Nu ska jag duscha och sen ska jag ta det lugnt hela kvällen!
Alice har ju datorfri vecka så jag blir ensam på bloggen den här veckan. Sorgligt!

Maria


Kommentarer
Postat av: Frida Westergård

Jag älskade han från non smoking. Han var hos oss för några veckor sen. En skönare snubbe får man leta efter.

2008-05-21 @ 18:45:19
URL: http://leva.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test