Mia signar ut

Nu är jag äntligen klar med alla låtar. Jag tror i för sig att jag missade några och att det blev lite dubletter men alla får nöja sig. Annars kommer jag säcka ihop. Jag försökte iaf.
Idag var jag och Alice inne i stan innan vi mötte Emma på Willys. Jag hittade en väska och ett linne. Riktiga kap!
Sen när jag kom hem hade mamma hämtat ut paketet från H&M. Lite nytt i garduroben. Innan det här börjar lika en "wannabe modeblogg" ska jag byta samtalsämne.
Jag har varit ganska duktig ikväll. Jag har redan borstat, bäddat till imorgon och packat nästan allt tills imorgon. Skönt att ha gjort allt redan nu, då kan man sova lite längre imorgon.
Mitt hjärta gör ont. Det kanske sprängs (?)
Peace out!

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test