LITE KORT OM FRILUFTSDAGEN

Nu är jag hemma från klassens friluftsdag! Det har vart kul och riktigt varmt. Märkte nu när jag kom hem att jag  har lite glasögonbränna och är helt röd på bröstet. Jag som har längtat efter att få lite färg, äntligen!
Asså jag är helt chockad över hur bra klassen är på att spela golf! Alla var typ grymma.
Ni som har varit på Ekoholmsnäs(stavning?) vet att det finns en skidbacke där. Jag och Frida bestämde oss för att besegra detta berg. Och rulla ner. Vi rulla ungefär halva sen blev vi lite för rivna. Det var rosenbuskar och stenar mest överallt. Har en video jag kan lägga in på det där sen!
Nu ska jag ska äta bär med yoghurt, SKITGOTT! Sen när jag finner orken till ska jag slutföra so:n.

Maria

Kommentarer
Postat av: frida Westergård

Jag har aldrig haft roligare!

2008-05-30 @ 15:57:37
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test