JAG MISSAR EMMAS DANSSHOW

Gaaaah! Jag blir helt tokig på min dator. Jag skriver ett jättelångt inlägg med bild och värsta bra allting. Så försvinner det! Allt borta bara. Så nu sprang jag ner till mammas dator istället. Men det blir ingen bild och inget långt inlägg.
Sov hos Alice inatt och har ganska nyligen kommit hem. Jag har hela huset för mig själv. Det är så skönt då kan jag typ väsnas så mycket jag vill utan att någon klagar, Möjligtvis grannarna kanske.
Nu ska jag fixa iordning mig och senare ikväll ska jag vara barnvakt.
Ska nog sno lite godis från Preel också. Jag är skyldig 9kr redan. Det drar iväg alltså!

Maria

Kommentarer
Postat av: Frida Westergård

Jag hatar när allt bara försvinner!

Trevlig lördag, sweetie

2008-05-17 @ 15:45:15
URL: http://leva.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test