JAG DOG FÖRUT IDAG

Jag fick sluta en timme tidigare idag vilket var underbart! Jag har varit på väg att somna hela dagen så det var grymt att få komma hem. Ligger i soffan framför 7th Heaven. Jag typ följde det förut. Haha! Det är så himla dåligt. Ingenting händer någon gång. Alla har de problem med flickvän/pojkvän som sen pappan ska lösa. Dåliga skådespelare är det också.
Nu är det en vän till Camden som ska adoptera en liten kille. Men han kan bara ta en men nu bestämmer han sig för att ta alla syskonen. Aaaahh! Det är så uppenbart. Allt ska vara så bra hela tiden! Usch!

Nu ska jag nog försöka plugga lite matte. Eller kanske ta ett glad oboy. Det är grymt.

Maria


Kommentarer
Postat av: Frida Westergård

Du såg allt lite trött ut.
Hoppas du piggar (?) på dig!

2008-05-12 @ 16:16:33
URL: http://leva.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test