JAG ÄR BUDDELBOKAD, FIRST TIME EVER?

Halloooo :)
Nu har jag världens duktigaste och städat mitt rum! Det var pappas hot om han skulle hämta mig efter skolan idag. Vad gör inte jag för att slippa gå? Haha!
Läste iaf på bloggen nu att Alice tänkte om det gick vägen åka till Rikard och ta mig sig sina homies. Jag räknar in mig själv där och upptäckte att jag är dubbelbokad! Jag har nämligen gått med på att äta middag med familjen och "familjen". Lång förklaring till den där. Men skit samma! WHAT TO DO? BÅDA
Nu ska jag iaf ta det lugnt tills middagen. Fixa iordning mig lite också. Är helt osminkad.

Maria

Kommentarer
Postat av: Rikard

......Det är bara alice som har fått för sig att hon ska hem till mig......

2008-05-23 @ 20:23:28
Postat av: alice

.........buddelbokat? :D HAHHAa

2008-05-23 @ 20:45:51
URL: http://aliceochmaria.blogg.se
Postat av: maria

om hon kommer, kommer jag med ;)

2008-05-23 @ 21:43:09
URL: http://aliceochmaria.blogg.se
Postat av: Rikard

Fett sjysst du är Alice... kan väll iaf svara på msn lawl

2008-05-23 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test