JAG ÄR BÄST!!

För ett tag sen var jag lite klantig. Jag kunde inte skicka mms från min mobil. Jag trodde jag hade ändrat inställningarna lite. Och då tänker jag: Ah! Jag kan återställa alla inställningarna på mobilen!
Vilket var dumt. För då fanns det plötsligt inga inställningar kvar. Ínget internet, inga mms och inga allt typ.
Men nu är jag bäst i hela världen, jag har fixat mobilen! Allt är okej nu. Och jag kan skicka mms igen!
WOOOHHOO!!
Nu ska jag njuta av min bästa mobil i världen och titta på tv som vanligt. Mohaha!
Jute! Till er som vill veta har jag fått ett jobb! Barnvakt två gånger i veckan åt mina vanliga barnvaktsbarn.
Pengar rullar in som de ska, de går bra nu. =S

Maria

Kommentarer
Postat av: Frida Westergård

Nä? Fy fan va kul! Det är ju helt perfekt.
PUSS :D

2008-05-26 @ 18:26:11
URL: http://leva.webblogg.se
Postat av: Sandra

Grattis till jobbet! :) hiihiii...

2008-05-26 @ 19:31:15
URL: http://meandmycamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test