hmmm....

Jag har inte så mkt att säga just nu, et får bli några dagens?

Dagens klädsel: klänning, chill
Dagens hyllning: clubmurr
Dagens sämsta: ritningar på tekniken, it made me very sleepy
Dagens fulaste: var nog att jag försökte dölja en körsbärstomat i kinden. Ganska misslyckat
Dagens låt: It's a heartache - Bonnie Tylor
Dagens mat: kyckling med pasta, pasta med köttfärs
Dagens program: X-effekt
Dagens roligaste: SKOOOOLAAN! den är ju för underbar? hahahhahaha

Juste! Alice smsade mig igår. "Jag ska typ sova över hos barnvaktsbarnen på torsdag". Eller nått i den stilen. Jag vet inte riktigt vad det är som verkligen får mig att vikas av skratt. Men sova över, på en torsdag, hos dom. Jag blir helt till mig asså. Så kul. Varför i hela friden ska hon sova där? Eller ta en taxi hem 3 på morgonen.
På fredag har vi friluftsdag, jag ska golfa. Hihihihihii. Lycka till Maria Rodny!

Maria

Kommentarer
Postat av: Frida Westergård

HAHHAHHAHAHAHHAH!!!! :D alltså det där med sova, det var typ det roligaste jag hört :)

jag ska också golfa :D Wihoo

2008-05-28 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test