BLÄÄ

Innan filmen köpte jag ett par skor. Riktigt koola. Lite rutiga. Väldigt trevliga. Sen åt vi på Tacobar. Det är ju grymt gott! Men jag blev måttligt sur på tjejerna bredvid.
Indiana Jones... What to say?
Den var väl som alla andra Jonesfilmer. Lite långtråkig någonstans i mitten men med lyckligt slut. Ska kanske inte berätta så mycket om filmen men jag säger en sak. Gillade han Ox. Gulligast var ändå den lilla killen jag hade bakom mig, innan filmen började sa han "Det här är en teater" till en annan liten pojke bredvid honom.
När jag kom hem tittade jag lite på semifinalen i eurovision. Vart är vi på väg människor? Fyfan va hemska låtar. Ingen kan sjunga och låtarna är ju det värsta jag varit med om på länge. Ryck upp er!
Nu ska jag iaf krypa ner i sängen och försöka somna i tid. God natt!


Maria 

Kommentarer
Postat av: Frida Westergård

hAHHA, jag håller med om melodifestivalen. Jag gick och la mig efter halva för att jag inte orkade med!!
Låt oss bryta traditionen till nästa år och ta bort schlagerfestivalen!

2008-05-23 @ 07:33:01
URL: http://leva.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test