Alice is back (everybody goes whoooooho) VARNING för agressivt inlägg!

Hejsan allihopa! Har ni saknat mig? Själv har jag haft en riktigt tung vecka utan datorn. Men jag har lyckats! Nästan iallafall. Jag har inte satt på min egen dator ända sen i måndags men jag har suttit lite i skolan och uppdaterat mig kanske en tio minuter på simons dator osv. Känns som att jag har fått mer tid till att plugga iallafall, och det är ju positivt. Men gud vad jobbigt det är utan datorn, jag blir helt tokig när jag inte fåt läsa de bloggar jag dagligen läser, när jag inte får kolla vad som har hänt på facebook osv. Blir helt NUTS!
Skönt att vara tillbaka iallafall.
Livet leker verkligen just nu, trots att det är lite stressigt nu de sista veckorna innan skolan slutar med betyg och allt så känns allt så himla bra! Har en skön helg framför mig. Sitter och lyssnar på backyard babies och skrev ett bra spanskaprov idag. Känns underbart!

Ikväll har jag fått för mig att jag ska hem till Rikard och jag ska ta med mig mina homies. Rikard har nämligen för en gångs skull låtit mig få komma dit och det är typ a chance of a lifetime så... Men vi får se!

Idag blev jag fruktansvärt irriterad på vår gympalärare. UAIGDSIhjdawihgyfdadjsfhdjkdsahjävla äckel (Ursäkta).
Hon gör ALLT för att provocera oss. Hon vet att vi hatar friluftsdagar och så vidare så sitter hon och verkligen retas. Jag ville verkligen bara banka något i huvudet på henne! Jag har väldigt hett temperament men lärare kan jag verkligen inte säga emot. Kanske därför alla lärare älskar mig? Haha!!

Fick reda på att jag sitter säkert i svenskan, och jag har lite svårt att tolka det. Läraren sa att jag inte kan höja mig.
Det måste ju betyda att jag kommer få MVG den här terminen? Gah, livet leker som sagt! Fast gympan kan gå och ta sig, tur att vi får ny lärare i höst. Hellre P än hon vi har nu. Äckel!


Alice


Kommentarer
Postat av: Frida Westergård

Jag vet att ni blev ledsna på sara idag men jag hoppas det löser sig (?)
Jag vill iallafall inte att hon ska sluta, hon är den bästa läraren jag haft.

Annars: Kul att du är tillbaka, har saknat dig :)
Och grattis till det eventuella MVG i svenskan :D fan va bra jobbat.

2008-05-23 @ 21:17:55
URL: http://leva.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test