A DAY AT WORK

Hemma från jobbet nu. Idag var lite utav en "provdag". Barnens mamma hämtade upp mig här hemma runt fyra sen åkte vi och hämtade dom. Jag fick mig en liten tur på skolan/dagiset. dom verkar jättetrevliga där, så det var skönt! Sen åkte vi hem till dom en liten stund. Och eftersom jag är så snäll åkte jag med mista tjejen på sminming. Hon var jättesöt!
Så på torsdag ska jag hämta dom själv. Det blir kul.
Bäst av allt, Emma kommer på mitt bussällskap varje tis/tod WIIIIIIIIEE =)
Ska försöka plugga lite nu tror jag. Men innan det blir det nog ett bad.

Markan

Kommentarer
Postat av: emma

JAAAAAAAAAAA!!!!!!!! guud va trevligt med selle hahahaha pusspusspuss

2008-05-28 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test