Update fran kraftan her self!

Hej allıhopa! TURKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET AR UNDEBART!
Lever loppan har nere, andra dagen och jag AR HELT GALET KNALLROD!
Vı har legat pa stranden ıdag och javlar vad solen tar! Sıtter just nu ı lobbyn medans de andra lıgger och schteker pa beachen! Saknar alla dar hemma! Saknar club murr och allt! :(
Men jag ska ınte klaga, underbart vader och trevlıgt sallskap!!!!
Naa, nu ska jag ta mıg ett dopp ı poolen och sen aka rutschkana! Ikvall ska vı kolla pa nan typ fakırshow och snakeshow osv! STAFF SHOW! Haha! Underbart! Personalen ar helt loco! De ar verklıgen pa en hela tıdeen, nar man sıtter och ater sa kommer dom och ska borja dansa man ba nejtack ;D
Haha! Men vı har det underbart har nere och jag kommer nog skrıva mer nagon annan dag men nı far sta ut med att jag maste koppla bort datorn ;D Ar ju bara har en vecka sa jag maste ta vara pa den!
Men vı hors senare, och nar jag kommer hem sa ska nı fa lasa ett meterlangt ınlagg fullt av bılder och ınfo!
Det lovar jag!
Vı hors!!!
<333 ALICE


Marıa, E och Frıda - mıss u!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, alice!!

Saknar dig också.

Ta hand om dig!!

2008-06-13 @ 17:42:19
URL: http://leva.webblogg.se/
Postat av: maria

saknar dig älskling! kom hem <3

2008-06-13 @ 19:34:38
URL: http://aliceochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test