Tv i datorn, så flexibelt

Idag har det verkligen varit en toppendag! Massor med fina presenter och trevligt sällskap. Ligger och myser lite i sängen nu. Försöker hålla fingrarna borta från datorn men det går liksom inte! Rubriken säger väl ganska mycket, jag ska titta på tv. Har inte så många kanaler men det är bättre än inga alls!
Jag sa ju förut att jag skulle ladda in en video från Gröna Lund idag men jag vet inte riktigt hur jag hade tänkt att det skulle gå till så jag får skicka den till Alice som får lägga upp den imorgon.
Tack alla för mina fina presenter och för en toppendag! Älskar allting jättemkt!
Btw, imorgon ska jag gå på moppekurs, är typ nervös.Why?
Sov sött nu alla, Maria

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nu skriver jag grattis på lite fel inlägg men men, :D GRAAATTIS MAAARIA! :D:D <3<3<3

2008-06-08 @ 22:11:38
URL: http://shelties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test