tjoohoo, va skönt!

Hemma från moppekursens praktiska del. Jag klarade det fint tycker jag själv. Lärde mig att det blir grymt mycket bättre av att titta frmåt, balans blir så mycket bättre. Gjorde ett prov idag också. Klarade det. Eller igentligen gjorde jag två men jag failade på ett. För komplicerade frågor. Men på mån,tis och onsdag ska jag och Samuel göra proven samtidigt. Det blir nog bra :) Just nu ska jag plocka iordning lite i mitt rum. Kläder överallt. Usch! Imorgon är det skolavslutning. Grymt skönt! jag vet inte med er, men är jag den ända som slutat "klä upp mig" för skolavslutningar? Vissa tycker typ det är världens grej. Men varför igentligen? Juste! Imorse när jag kom till fågelöudde klev Bijjit (lärare) precis ut ur bilden bredvid. Så såg hon Wilma (hund)och gick fram till rutan och började knacka på den. Asså det låter inte så kul, men vet man hur B ser ut och rör sig så OJ OJ OJ OJ!

Kommentarer
Postat av: Philip

Sugen på humor!? Läs mina seriestrippar i min blogg! :D

2008-06-12 @ 18:22:31
URL: http://promod.blogg.se/
Postat av: Frida Westergård

Varför inte ta ett tilfälle i akt och klä upp sig? :)



Transformers på, tack!!

2008-06-12 @ 21:38:56
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test