THE KRÄFTA

Jag är röd som en kräfta. Jag tänkte inte riktigt på att solen verkligen tar nu så jag la fysikboken i knät, ni tror inte då jag har värsta sträcket över låren? Hemskt! Jag ska sola en timme till nu sen ska jag till läkaren med min tå. Är skitsur för att mamma ringde vårdguiden. Jag vill inte till läkaren! Det värsta med att sola är idag att om man bränner sig kommer man fortfarande vara kräfta imorgon. Det vill jag inte heller.
Nu måste jag ta vara på solen,
Jag kan verkligen inte lita på sjuksköterskor
PussMaria



Hemma från läkaren. Dom fick rycka bort min nagel. Det var bland det hemskaste jag varit med om. Självaste rycket gjorde inte ont men bedövningen var det fulaste trickset jag fått uppleva. Nu är tån helt inpackad i sån där vitplåstersak. Nu är det iaf över men jag gör det inte igen.

Kommentarer
Postat av: frida Westergård

Fy fan vad jobbigt med tån!! :(



Hoppas det löser sig

2008-06-01 @ 20:53:57
URL: http://leva.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Men Maria....din mamma e ju sjuksköterska likaså din bästa kompis mamma....du måste ju lita på oss!!! kram catrin

2008-06-05 @ 11:38:27
Postat av: Anonym

2008-06-05 @ 11:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test