Smakprov!

Jag har alltid tyckt att det är töntigt att lägga upp typ två bilder i taget när man har varit med på en photoshoot osv och "dra ut" lite på det. Men nu förstår jag verkligen vad alla menar! Så här kommer två bilder från dagens fotografering!
Visst ser det härligt ut?


Modell: Emma
Fotograf: Jag eller Maria, kommer inte ihåg

Det är något jag verkligen älskar med den här bilden, jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.
Kanske den lite knäppa posen? Älskar den iallafall!



Underbart!
Fler bilder kommer....


Kommentarer
Postat av: frida Westergård

UNDERBARA!!!

Fy fan vad fina.

Och ni är ju fantastiska. vilka bilder

2008-06-06 @ 19:12:57
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test