Saturday

Godmorgon! Är allt bra? Jag mår superbra trots lite halvkass sömn! Har tagit två alvedon så jag hoppas på att jag ska piggna till alldeles strax. Idag ska jag ut med mina kusiner och kompisars båtar! Det ska bli grymt mysigt!
En dag utan mobiltelefon och bara slapp! Det behöver jag...

Vi hörs ikväll, och om mitt internet funkar så kan ni få lite bilder ifrån idag men jag varnar bara: Jag kör på non-makeup!
Man vill ju kunna bättra på brännan lite....

Alice


update:

Jag ska tydligen sova i båten också, bara så ni vet! Kommer inte tillbaka förräns imorgon.
tack underbara mor&far för att man får så mkt information...
...bitches!

Kommentarer
Postat av: alice

Kära underbara barn...man kallar inte sina päron för "bi..." ordet...puss m

2008-06-29 @ 20:51:43
URL: http://aliceochmaria.blogg.se/
Postat av: alice

Kära underbara barn...man kallar inte sina päron för "bi..." ordet...puss m

2008-06-29 @ 20:52:27
URL: http://aliceochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test