Ready, Set, GO!

Nu håller jag på att packa för fullt här. Imorgon bär det ju av mot Skansen och allsången. Det ska bli jättemysigt!!
Vad ska jag packa med mig? Är ju inte värsta veteranen. Mamma och pappa kommer hem snart så dom kommer väl försöka packa ner regnkläder och alla de där praktiska sakerna jag inte tänker på.
Pappa ringde vägvärket nyss, imorgon är det grönt för migg att tuta och köra. LER SOM EN FÅNE.
Ska bli kul som fan att brumma runt. Min stackars familj kommer inte se mycket av mig. Ta vara på den tid ni nu har folks!
Kommer nog sakna min dator som fan imorgon. Har ju inte gjort så mycket annat än suttit vid datorn nu på lovet. Lat jävel.
Måste fortsätta packa nu. Men eftersom det här är det sista inlägget innan imorgon (?) så önskar jag er en riktigt trevligt dygn!

Maria

Kommentarer
Postat av: frida Westergård

Det är nog mysigt att bo på skansen. Ni kan ju flytta in i något av de där 500 år gamla husen, vettja!



Ha det jättekul!!! :D

Love you!

2008-06-30 @ 19:34:07
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test