NU JÄVLAR!

Nu måste jag för f*n ta tag i mitt bloggande, det har gått överstyr! Jag bloggar ALDRIG längre. Gjorde mitt näst sista pass idag också, med barnen alltså så att nu ska jag verkligen försöka.

Igårkväll hade jag, min bror och grannarna det jättemysigt! (Vi skulle vara barnvakt åt våra underbara grannar) Vi promenerade till superstore och köpte nästan två kilo godis och läsk och hyrde filmer. "Juno" och "Creep".
Vi började se Creep eftersom den verkade läskigast för då kunde man relaxa lite senare med en komedi. Men nehe, då ska mor stänga av filmen. Den var tydligen "för läskig" för Alicia. I mean: COME ON!? Även fast hon kanske inte vågade så var det ju bara förödmjukande av mor att stänga av den. Det får ju bara Alicia att framstå som en coward.
Så vi började kolla på Juno, en riktigt bar film faktiskt. Rolig, men den kändes samtidigt lite "viktig". Den får säkert många 15-16åringar att tänka till. Att bli gravid så tidigt är väl en mardröm för vissa.

Men jag har tänkt lite, JAG VILL HA ETT LITET BARN, tror jag. Jag älskar verkligen barn förutom när dom skriker för då får jag ont i öronen men annars så älskar jag verkligen barn. Aja, nog om barn. Jag växer nog ifrån det!!

Idag så har jag varit och jobbat med barnen(<3). Idag var dom riktigt snälla och goa barn. Ibland känner jag bara KILL ME, men idag var en sån dag som allting gick otroligt smidigt förutom att jag fick torka upp hundbajs från golvet och vanligt bajs från rumpan! Lite halväckligt sådär men det helst av allt skulle jag vilja slippa!

Nu sitter jag på Marias dator och hon ligger och kollar på film! Ska gå och vara lite social... Vi hörs imorgon!<3
Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test