Nervös typ

IBlev så himla glad imorse när solen gick upp. Det var så fint, Och sol. Jag verkligen längatde tills solen. Men vart tog den vägen? Det bara blåser och lär väl börja regna snart. Så trött jag blir på vädret.
dag är det moppeprov som gäller. Gahh! Det kommer gå dåligt. Men jag hoppas ofc att det går bra. Jag har lagt upp en liten strategi nu också. Jag ska försöka på fas 3,4 också så jag kan skriva ut felen och plugga på det tills imorgon, Det blir nog bra. 
Måste skynda mig lite nu om jag ska hinna, Sitter fortfarande i pyjamas förstår ni.

Varför är det gamla Gossip Girl reklamer? 
Det stör mig något otroligt. Bara kom med nått nytt så man vet vad som kommer hända.

Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test