Moppekurs del 1

Första moppelektionen då. Det var väl varken tråkigt eller kul. Ska dit imorgon också för teori. Måste plugga på lite känner jag. Fattar inte alls något "moppespråk" hon kör med. Men det kommer kanske med tiden? Sen på torsdag ska jag köra mellan koner och bromsa. Är lite nervös. Pappa får träna med mig imorgon så jag inte skämmer ut mig totalt.
Imorse var jag så himla trött att jag gick upp klädde på mig och sen gick jag och la mig igen. Jätteskönt! Men oj så seg jag varit hela dagen. Ikväll ska jag sova tidigt, om det går bättre att hålla tassarna borta från datorn.
Blev lite ledsen igår också. Jag fick en ritplatta/ritbord igår så skulle jag installera den men det gick inte. Det var bara för windows 2000, xp oxh så. Hemskt för jag var ju så sugen! Får se hur jag gör med den där.
Nu måste jag öva vägmärken.
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test