Lustig kille nr1

Fy för Sverige. Vi var väl några stycken som åkte och tittade på matchen. Men usch! Om man slapp.
På vägen hem träffade jag världens skummaste kille. Först gick han förbi mig. Sen ropar han "Hallå!! ursäkta!Du vet inte vad det blev i matchen?" Självklart svarade jag trevligtatt Ryssland vann. Då fortsätter han snacka. Berättade vad han hette. Vad han gjorde ute och gick. Frågade om jag kände olika personer.Frågar var jag varit coh vart jag ska. Jag ljög typ till en liten historia. Trodde han skulle springa iväg med mig. Sen frågade han om jag hade tid att snacka?
SAY WHAT?
Då jag svarar:
- Jag måste faktiskt med en buss.
- Det verkar som om 33:an har slutat gå. Och 06:an vill man ju inte åka med. Då hamnar man på Ropsten.
- Aa.. Jag ska faktiskt av på vägen.
- Jaha.. Den gick vid typ halv. Vet inte hur mycket klockan är riktigt.
(23:07)
- Men jag måste faktiskt gå vidare.
Den lilla ungen ljög. Bussen kom precis när jag vände mig om.
Mild hjärtattack.
När jag kom hem blev jag riktigt sugen på Oboy. Så jag går ju och gör Oboy. Sån där "NO SUGER ADDED OBOY ."Så står det på att man ska blanda på mytt sätt. Så tittar jag på sidan.
"Blanda 3 teskedar med 1 matsked mjök". lalallalala
Är jag helt onormal när jag säger att man inte kan ha tre taniga skedar med oboy. Det smakar ju ingenting. Jag har typ tre matskedar, minst!

Kommentarer
Postat av: Frida Westergård

okej, han måste faktiskt vara lite lustig :DD <3



2008-06-19 @ 08:26:38
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test