Kvar blev jag

Då var man ensam kvar i Sverige då. Alice och Emma drog ju till Turkiet idag. By my own ska jag alltså hålla bloggen igång och eftersom jag inte lär ha någonting att göra ska väl det gå bra. Är lite trött på att behöva pendla mellan två datorer med att överföra lite bilder och låtar men sånt får man väl ta? Har fått skicka bilder från mobilen till datorn för att jag inte vet riktigt hur jag ska göra annars :P Inte så teknisk. Imorgon ska jag göra praktiska delen av moppekursen. Oh no! Kommer typ faila BIG TIME. Är typ ryskigt nervös. Jag kommer göra bort mig. Imorgon börjar vi inte först 11 så det blir så skönt med sovmorgon. God nattMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test