JAG HAR SAKNAT ER!!!! (varning för ett förvirrande inlägg)

Hej allihopa! Nu tänkte jag skriva ett långt inlägg med tusen bilder bara för att visa att jag saknar er god damn much! Nu är sista provet gjort och det känns SÅ skönt!
Fick reda på att jag skulle få MVG i spanska idag också, hapi panda aight!
Idag så slutade vi klockan tolv och det var helt sjukt skönt! När jag kommer hem så tänker jag: Great, jag gör lite nudlar. Då ringer I och säger att hon är i trakterna och att hon kanske kunde komma och hämta sig så skulle vi hämta H tillsammans då hon hade ett par timmar ledigt. Ett mirakel, som hon själv så vackert uttryckte det.
Vi åkte till H's skola och hämtade upp honom. L var sjuk så hon hade varit med I på jobbet och somnade i bilen. Vi åkte till ett café i Brevik och satte oss drack en kopp kaffe (on her charge!! wie).
H åt glass. När vi har suttit där ett tag så kommer I på den briljanta idén att åka ner till Breviksbadet och bada. Sagt och gjort, vi drack upp kaffet och åkte till deras hus för att hämta badkläder osv.
Vi tog med oss bullar, jordgubbar, mer, saft, yoghurt och risifrutti. Jag blev helt amazed. De som inte ens brukar få äta glass? Iallafall, vi åkte ner till badet och I åkte till jobbet igen. L la sig i vagnen och somnade och H började simma omkring i poolen. Eftersom jag inte nämner några namn finner jag det icke opassande att lägga ut lite bilder.




mmm, jordgubbar!!


Som ni ser är bilderna på H borta. Jag tog mitt förnuft till fånga och tog bort dem. Det kändes fel! Så, nu är den saken ur vädret!

FRIDA LÄS INTE DET HÄR!

När vi kände att vi var klara på Breviksbadet så gick vi hemåt. L vaknade men somnade ganska snabbt igen. När vi däremot kom hem så vaknar L till liv igen, och guess what?
Hon får lite ont i halsen och börjar gråta. Därefter kräks hon. Gumman.
I hallen! Jag bär ut henne och säger att hon ska kräkas så mycket hon kan utomhus. Hon gråter och gråter och tycker det är jätteobehagligt. Det känns som att bara jag lyckas med såna här saker! Otursbarn som jag är.
Hon fortsätter att kräkas och börjar gråta lite och så lägger jag och H henne ner och så får hon dricka lite vatten. Jag ringer till I och berättar allt. Hon säger att hon kommer!
Ni vet en sån här svart liten matta som man brukar ha i hallen? Som är räfflad som man ska ställa skor på? En liten hårt matta? En sån kräks hon på. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra? Ska jag torka bort det? Den är ju räfflad så jag ser ju hur det ligger en massa kräks emellan varje hål.
Jag tar iallafall bort alla 564738 skor och bär ut mattan och ska börja spola den men då kommer I och S (god damn hot btw) och är lite oroliga för L. De säger att om jag ville så kunde jag stanna men det kändes lite onödigt om ändå en utav de skulle vara hemma.
Jag går hem och tvättar händer, mycket! Riktigt mycket! Bakteriehärd. Nu är jag ren iallafall & en erfarenhet rikare.

FRIDA NU FÅR DU LÄSA IGEN!

Över till något helt annat, imorse så var jag hos tandläkaren. Hade ett hål som de ska laga på tisdag. Känns väl lite sådär, däremot sa hon att jag hade otroligt rena tänder och att det märktes att jag var noggran med tandborstningen :D Wihoo! Kanske var för att jag borstade lite extra noggrant imorse? Haha, så är det ju alltid!
Hade matteprov också, gick bra! Med lite hjälp från Rikard, haha! Jag hittade en bild på min käre vän Rikard för några dagar sen. Det var när vi var i Täby Centrum. Då sa vi: Rikard, kan vi inte fota din oufit så kan vi lägga in en dagens gästoutfit på bloggen! Haha! Här är den iallafall!

:D

Nä, nu ska jag gå och äta något! Kika in ikväll, då kommer en video upp på Emma (mot Emmas vilja) haha!!
Puss&Kram
ALICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test