impulsen kind of tog över

Helt plötsligt tog det stopp. Nu var det dags att städa ur garderoben. Istället för att ha lådorna på golvet och kläderna lite överallt har nu halva sortimentet åkt ut och lådorna in. Riktigt skönt att få in allt. Det blev lite tajt men!  inne är det!
När jag ändå var i farten sen kunde jag inte sluta, hela rummet blev fint. Eller. Man kan se golvet nu ;)
Måste verkligen  plugga moppe igentligen. Men jag har ingen vidare lust. Vill bara mysa.
Meeeeeeeeeeeeeeeeeen det gååååår juueee inte!!!

Jag har lite problem att ladda in saker från mobil till nya datorn men jag hade världens bästa video jag ville visa er. Men det sket sig. Bläää!!
Jag kan ju ladda in dom på gamla datorn. Men hur ska jag då få över den hit?
Mitt internet går inte att lite på hos den nämligen.
mARIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test