I love this record baby

Ovädret är väl så gott som över. Hoppas jag i alla fall. Har fixat iordning mig nu. Väntar bara på att Alice ska ringa då. Hon jobbar. Sen jättetidigt imorse. Kvinna!!
Slänger in en "dagens lista" även fast min dag precis börjat.

Dagens humör:
 Ganska bra. Något trött.
Dagens gulligaste: Min dröm inatt. Den var ganska sjuk men gullig
Dagens frisyr: Helt hopplöst trssligt hår i en knut och feppo lugg.
Dagens klädsel: jeans, större  t-shirt. väldigt enkelt
Dagens har gjort: datornördat mig, duschat, sminkat mig, insett att det är dags att tvätta.
Dagens materiella vill ha: kläder i mängder!
Dagens längtan: solen
Dagens fundering: Vad betyder min dröm?
Dagens beroende: Just Dance - Lady Gaga
Dagens tråkigaste: Vädret
Dagens bästa: 1 dag kvar tills Allsång
Dagens sötaste: Att Alice tittar på Alvin och Gänget med the kids.
Dagens jobbigaste: Att vara förvirrad.
Dagens borde göra: Träna, färga håret, städa och tvätta. TRÅKIGASTE EVER!
Dagens tankar: När kommer det där jävla moppekortet? Angry man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test