Hemma från jobbet

Ätligen hemma efter en slitsam dag på jobbet. Haha! Det gick bra men ack så gnälliga dom va idag. Vi gjorde ganska mycketr idag faktiskt så det var skönt. Inte bara titta på Anki och Pytte liksom. Vi gjorde bla. ett parasoll (en pinne med fasttejpade löv). Ganska tjusigt! Tyvärr fick jag ingen bild på det!
Men på vägen hem till dom tappade jag mig älskade tröja! Märkte det i centrum och orkade inte åka tillbaka! Så tack för den tid vi hade tillsammans! Haha. Så är det någon som hittar en röd/rosa liten kofta i centrumtrakten är det nog min, använd den väl!
Ikväll ska jag nog sova hos någon av mina homies! That's nice =)
Men just nu ska jag vila upp mig,Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test