Hello-jag-kan-ingenting

Ja, nu har jag fixat iordning mig. Snart (1h) ska jag dra iväg till moppeprovenm igen. Åh vad jag hatar att man måste göra så många. Det kan väl räcka med 1, max 2?
Sen är det ju alla komplicerade saker. Vänstersväng på landsväg. Say what?
Hela boken kunde ha varit skriven av Erik.
(Erik är en komplicerad en)
Juste! Fick veta igår att jag ska till landet på torsdag. Nej tack! Har ingen lust att åka dit. Ingen alls faktiskt. Och det värsta är att jag inte har något val.
Men usch.
Vi ska ha en "lugn" midsommar iår. Det vet man ju hur det går. haha.
Jag har ingenting annat att skriva. Är mest irriterad nu faktiskt.


Det bara hackar när man vill ha dom i full storlek
Maria

Kommentarer
Postat av: frida Westergård

Gulliga bilder :)

2008-06-17 @ 16:45:00
URL: http://leva.webblogg.se/
Postat av: frida Westergård

riktigt stolt över den jag tog på dig. Jag fick verkligen med dig ;)



2008-06-17 @ 16:45:34
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test