En morgon

Då var det skolavslutning då. Hej då skolan! Den här dagen är efterlängtad som f*n! Har klätt på mig och fixat till mig så det ända som krävs av mig nu är att jag ska gå till skolan. Jobbigt! Dessutom ser det ut att bli regn vilket leder till en 2h längre avslutning då alla ska in i gympasalen! Men jag hoppas att det håller sig till ikväll iaf. Jag vet inte riktigt vad det är med min dator men någonting är det. Jag kan inte lägga till någonting på bloggen, eller använda kursiv text. Ikonerna är borta!!! Inte bra för jag hittade ju världens bästa klipp på youtube. OMG, låten makes me crazy! DÄR KOM REGNET JAG SNACKADE OM!!! Usch! Men plus är att det blir gympasalen dirket då. Alice och Emma lär ju inte må sämre för det. Dom ligger väl as we speak och äter frukost på någon trevlig balkong i Turiket. Jag skulle kunna offra mig på att byta plats med dom. Måste försöka hitta ett paraply innan jag sticker nu faktiskt! Puss på er. HA EN BRA SOMMAR! Maria

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med sommarlov? ;D

2008-06-13 @ 10:24:21
URL: http://mordisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon

allt bra idag?

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-13 @ 10:24:43
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-06-13 @ 10:25:57
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test