Dagen!

Hej allihopa! Är hemma efter en helt fantastiskt dag med Maria och Emma. En klassiker är att spendera nationaldagen och hitta på något roligt, förra året fick vi för oss att vi skulle gå barfota på en långprommis, det gjorde ont. Det slutade med att vi fick ta tidningar under fötterna för att gå med. Sjukt!
Iallafall, i år så var det planerat redan sen tidigare att vi skulle ha en photoshoot med Emma. Det blev helt fantastiska bilder och verkligen värt den timmen det tog att våffla hennes hår osv.
Något annat som är värt att notera är att vi åt våfflor till frukost och lunch också.
Bilderna läggs upp lite senare + den där videon som jag lovade igår!
Vi hörs lite senare!
Ha en fortsatt bra nationaldag

Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden
ALICE

Kommentarer
Postat av: frida Westergård

Åh vilken fin dag ni verkar ha haft!

Jag ser fram emot att se bilderna :)



Tack alice för ditt förra inlägg. Det gick inte att kommentera där, men tack för att du tänkte på mig och varnade mig.

Jag kan förstå vad det handlade om och jag är alldeles säker på att du skötte det galant. Du är en pärla!!

Jag älskar dig.

2008-06-06 @ 18:38:19
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test