BONAQUA

Nu kom jag precis hem från jobbet! Det gick riktigt bra faktiskt! Hämtade bara minsta tjejen idag också.
Och på hennes simning kom asså den snyggaste pappan ever. Kallar honom nu mera hotdad. Han sa tja till mig! OMG, jag smäller av. Det är ganska kul att lyssna på pantermorsornas snack. Det finns en brud som alltid snackar skit om barn på dagis. Dom andra verkar liksom inte speciellt intresserade.
Skulle ha gått på Emmas dansshow. Men jag skulle inte ha hunnit då jag slutar runt sex.
STORT GRATTIS TILL FRIDA SOM FICK MVG I GYMPA IDAG OCKSÅ! DU ÄR VERKLIGEN VÄRD DET!
 Måste dricka bonaqua innan jag dör nu!
Maria

Kommentarer
Postat av: frida Westergård

Åh, älskling!!

Tack!



<3<3

2008-06-03 @ 20:53:02
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test