AMEN GUUUUUUUD

En sån dag. Efter att ha gjort nästan ingenting hela dagen är jag så slut. Jag har ritat på ritplattan sen jag vaknade förutom när jag pluggade moppeprov i drygt en timme. Börjar seriöst få kramp i fingrarna.
Mamma blev inte så glad över att jag sov länge idag. Hon kommer väcka mig imorrn. Helt säker.
Imorgon måste jag plugga. Jag får gömma ritplattan. För jag kan verkligen inte sluta!!! hahah.
Nu blev jag hemskt fnittrig. Åt ingenting.
funderar på att luta mig tillbaka och titta på film. Näääääääääääääääää, det kan man ju inte göra nu. Det finns det ju tid åt sen.
Jag behöver hittade ett nyttigt tidsfördriv. Kanske gå och träna for once?
Kan ju inte riktigt göra det nu, men kanske imorrn. För då kommer jag ju bli väckt,.
Jag snackar så ingen förstår riktigt nu känner jag.
PuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test