- Ska vi titta på Anki & Pytte?

Jobbet gick super. Pappan var ifs hemma men höll sig där nere nere. Hahah! Knäppt!
Var kanske sista gången jag jobbade nu. Känns ju lite sådär. I need the money. Får väl hitta någonting annat.
Jag fick ju iaf presentkort på statoil så jag kan tanka. Så det är ju bra!
Nu tänker jag sitta hemma och glo på tv eller nått tills Alice och Emma har tränat klart. Sen vill jag leka.
Skulle också behöva träna...
Jag är på party-mood. Haha.
Älskar den där nya radiokanalen men bara partyhits. Vanligtvis lyssnar jag inte mkt alls på radio bara hos Alice. Men nu har jag lärt mig hur man höjder volymen på den där nere så det hörs uppe hos mig. Det tog ett tag med tanke på att vi haft den där radion i 100år.
Ha en bra kväll! Maria

Kommentarer
Postat av: alice

HAHAHA JAAAAAA, vi lyssnar altldi på radio hemma hos mig :D

2008-06-26 @ 11:29:55
URL: http://aliceochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test