Vår lilla båttripp!

Kommer ni ihåg när jag berättade att vi skulle ut på en liten båttripp med våra kompisar? Självklart gjorde ni det... Vi tog sjukt mycket bilder och jag tänkte visa med bilder hur våra dagar såg ut. Kul va?



Misslyckad bild på pappa på Bosön



Simon ligger i en av sängarna



Vi hade tur med vädret, sooligt!



Så snygg!



Emma tyckte att jag satt i en pinuppa-pose. Hah!



Vackert!



Såhär ser båten ut! Hot!



Bianca och Tove! Mina kusiner :D



Insidan av båten!



Fortfarande insidan...



Mamma hittade sin favoritplats!



Min säng! :D



G



Grillning på G



Toves båt & Bianca



mmmm.. :D



Haha jag och Emma är sjukt förbannade på Victor & Victor. Kolla bara videon nedan...
Och ja, jag är oseriös. Jag är inte lesbisk, men jag är förbannad över att våra bröder tycker att vi är äckliga för att vi håller handen liksom! Larvigt...



Nu tjatar Simon på att jag ska dra så jag antar att det inte blir några fler bilder...
Men vi hörs!
Alice









Kommentarer
Postat av: Frida Westergård

Jag älskar att ni lägger in så mycket bilder. underbart.



Credd till er som står på er. Mer handhållning och kramar i Sverige tack!

Jag höll på att garva ihjäl mig av videon. Helt seriöst. Och om jag hade gjort det, alltså skrattat ihjäl mig hade nog jag haft den roligaste döden i Sverige. Och jag hade tittat på er, mina fina vänner, in i det sista. Haha :D <3

2008-07-02 @ 22:17:50
URL: http://leva.webblogg.se/
Postat av: emma

bilden från bosön trodde jag var måbys långtids parkering HAHAHAHAH

2008-07-03 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test