Turkiet del 2

Första riktiga dagen i Turkiet bestämde vi oss för att bara ta det lugnt, vi låg vid poolen och gjorde oss "hemmastadda".
Vi tog det lite lugnt med solandet men ändå så lyckades typ alla bränna sig, haha. Jag envisades med att inte ha någon solkräm såklart vilket har resulterat i (nu, några veckor senare) att jag är i princip lika vit som när jag kom dit.
Har fjällat som en tok. Men nu har jag lärt mig att man ska använda solkräm så man inte bränner sig sen så bli brun!


haha, där låg jag och trodde jag hade fått lite färg, pff!


På kvällen så åt vi på en mysig restaurang.




Tyckte att jag lyckades fånga ett litet moment där! Mum in action :D



Emma och Simon vid ataturk-monumentet. Notera att Simon är längre än Emma.



Jag och Emma vid ataturk-monumentet. Notera mina foppatofflor! Men jag var ju fkts på semester, är man förlåten då?





En liten video på Emma också!

DAG 2:

Dagen började med frukost, jag blev faktiskt lite halvbesviken. Det fanns iofs pannkakor och frukt men det är nog bara för att jag jämför med Thailand där det verkligen var djungelns lag. Välj och vraka liksom!
Men det var OK helt enkelt. Ju längre in på veckan desto mer började jag tycka om frukosten så...



Haha, en trött daddycoolie!



Överkokt ägg och bröd med choklad i? Jag tror jag avstår.

Den här dagen låg vi på beachen hela dagen och inga foton knäpptes.


Kommentarer
Postat av: Frida Westergård

OhÅh, vad ni är fina. Mina änglar!!

Jag saknar er så.





2008-07-02 @ 10:55:29
URL: http://leva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test