The marshmallow candidate

Hej allihopa! Nu sitter gänget och kollar på film men jag var inte så jätteintresserad av att se den filmen så jag satte mig vid datan istället :D haha!
Allt är fortfarande helt underbart här nere i Haverdal och vi lever loppan. Nu har vi varit nere hos maggan's och köpt godis. Lite center och tangy sitter aldrig fel!
Maria köpte hur mycket godis som helst som hon ska ha dels ikväll och sen imorgonbitti på bilfärden till Göteborg. Det ska bli grymt, att gå på Liseberg och bara mysa. Dock vågar man inte prova på rainbow eller det där tornet som fastnade i tre timmar. Uuh, läskigt det där!
Iallafall, Marias godispåse bestod av:
20 tefat
3 tangys
2 sura patroner
1 rör med surt pulver i
1 tub med rosa tuggummi
1 dosa hockeypulver
2 påsar crazy dips (klubba med pulver som poppar i munnen)

Haha, galet va? Gött!
Ska gå och nalla lite av henne sen, mitt börjar ta slut!
Idag tog jag lite bilder men just nu så sitter jag vid Ditte's dator och då kan jag inte lägga upp de bilderna än.
Gör det ikväll!

Ni får ha det så bra, nu ska jag nämligen kika i lite bloggar!
Puss<3
/Alice


Kommentarer
Postat av: emma

heter affären maggans+??

2008-07-20 @ 13:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test